Reklaami semiootika loengud

Järgmisest õppeaastast (2010/2011) tõotab magistrantidele suunatud ainekursus “Tarbijakäitumine ja turunduskommunikatsioon” täieneda reklaami semiootika loengutega. Seda kõike ikka selleks, et veelgi paremini, põhjalikumalt ja mitmekülgsemalt mõista ja näha neid sõnumeid, mida üks reklaam endas sisaldab või sisaldada võiks.

Antud loengute raames teeme koostööd TÜ Semiootika osakonnaga ja täpsemalt Priit Põhjalaga, kes tuleb meile reklaami semiootikast lähemalt rääkima/näitama. Esialgu saavad reklaami semiootika loengud üheks osaks nimetatud ainekursusest. Kui huvi teema vastu on aga laialdasem ja suurem, siis andke kindlasti meile teada, et saaksime seda huvi kas olemasolevate või uute ainete välja töötamisel arvesse võtta.

Advertisements

Posted on 11/03/2010, in Turundusained TÜ mtk-s, uudised and tagged , . Bookmark the permalink. Lisa kommentaar.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: