Reklaami semiootika loengud

Järgmisest õppeaastast (2010/2011) tõotab magistrantidele suunatud ainekursus “Tarbijakäitumine ja turunduskommunikatsioon” täieneda reklaami semiootika loengutega. Seda kõike ikka selleks, et veelgi paremini, põhjalikumalt ja mitmekülgsemalt mõista ja näha neid sõnumeid, mida üks reklaam endas sisaldab või sisaldada võiks.

Antud loengute raames teeme koostööd TÜ Semiootika osakonnaga ja täpsemalt Priit Põhjalaga, kes tuleb meile reklaami semiootikast lähemalt rääkima/näitama. Esialgu saavad reklaami semiootika loengud üheks osaks nimetatud ainekursusest. Kui huvi teema vastu on aga laialdasem ja suurem, siis andke kindlasti meile teada, et saaksime seda huvi kas olemasolevate või uute ainete välja töötamisel arvesse võtta.

Advertisements

Posted on 11/03/2010, in Turundusained TÜ mtk-s, uudised and tagged , . Bookmark the permalink. Lisa kommentaar.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: