Koostööpõhimõtted

TÜ Turundusklubi koostööpõhimõtted

 Turundusklubi on vabatahtlik tudengite ühendus, mille eesmärk on pakkuda tudengitele praktiliste turundusoskuste omandamise võimalust nii, et see oleks kasulik ka ettevõtetele. Iga koostööprojekti jaoks luuakse tudengitest grupp, millele tudengite seast valitakse ka projektijuht. Turundusklubi tegutseb õppesemestri jooksul.

1. Ootused ettevõttele

1.1. Ettevõte määrab endapoolse kontaktisiku, kes on valmis grupiga suhtlema vähemalt kord nädalas.

1.2. Ettevõte püstitab grupile konkreetse, mõõdetava  ülesande koos (vahe)tähtaegadega.

1.3. Ettevõte annab grupile jooksvalt tagasisidet ning projekti lõppedes kommenteerib kogu koostööprotsessi ja tulemust kogu klubile.

1.4. Grupi tulemusega rahule jäädes leiab ettevõte grupi premeerimise võimaluse.

2. Grupi ja selle liikmete kohustused

2.1. Grupp on valmis suhtlema ettevõttega vähemalt 1 kord nädalas.

2.2. Grupi liikmetel on kohustus maksimaalselt oma võimete ja teadmiste piires töötada projekti eesmärgi saavutamise heaks.

2.3. Grupi liikmetel on kohustus kasutada nende kätte usaldatud informatsiooni heatahtlikult ja vastavalt ettevõttega kokkulepitud viisil.

2.4. Grupil on kohustus 1 kord kuus teha klubile ülevaade oma seni tehtud tegevustest ja edasisest tegevuskavast.

3. Turunduse õppetooli kohustused

3.1. Õppetool on valmis nõustama gruppi vähemalt 2 korda kuus.

3.2. Õppetool abistab tudengeid seminaride korraldamisel.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: