Emajõe Suveteater

17. detsembril 2009 sai üheskoos turundusklubi algusega alguse koostöö ka Emajõe Suveteatriga. Töö sisuks on Emajõe Suveteatri strateegilise ja taktikalise turunduse planeerimine ja kujundamine.

 

Ajavahemikus 18.01-22.02.2010 viisime läbi tarbijauuringu, mille raames uurisime inimeste eelistusi ja otsustusi suviste teatrietenduste külastamise osas.

 

Emajõe Suveteatri leiab nüüd ka Facebookist (http://www.facebook.com/pages/Emajoe-Suveteater/108323322541521).

 

Etendused, mille turunduskommunikatsioonis turundusklubi liikmed kaasa lõid:

  • Lolla
  • Mask
  • Raha
  • Põrgupõhja uus Vanapagan

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: