AHHAA teaduskeskus

Projekti ülesanded: AHHAA teaduskeskuse kodulehe parandusideede väljapakkumine, üleeuroopalise projekti PLACES raames uuringu läbiviimine, Lotte-teemalise 4D filmi lansseerimise planeerimine, AHHAA keskuse ning 4D kino jaoks üldiste turundusideede väljapakkumine.

 

Projekti lühikirjeldus: Analüüsiti AHHAA  kodulehte, et mõelda välja uue ja parema kodulehe lahendusi. Eesmärgiks oli muuta koduleht interaktiivsemaks ning kasutajasõbralikumaks. Pakkuti mõtteid, et muuta kodulehel navigeerimist lihtsamaks ning kasutaja jaoks loogilisemaks.

Koostati küsitlus, et viia läbi PLACES projekti jaoks uuring. Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada, miks ei külasta tartlased oma kodulinna muuseume. Küsitluse ettevalmistuseks kulus umbes kuu aega. Uuringu läbiviimise aeg: aprill 2012- mai 2012. Küsitlesime eri vanuses tartlasi Lõunakeskuses, Taskus ning samuti ka internetis. Uuringust valmis analüüs, kus selgitati tartlaste muuseumide mittekülastamise põhjusi ning tehti ettepanekuid olukorra parandamiseks. Antud uuring on aluseks ka PLACES projekti raames tulevikus läbiviidavale kampaaniale, et panna tartlased rohkem Tartu muuseume külastama.

Planeerisime AHHAA 4D kino uue filmi „Ahhaa, Lottele külla“ lansseerimist. Püüdsime leida filmile nime, arutasime esilinastuse plaane ning ka pikema aja turunduse plaane. Planeerisime ka 4D kino külastatavuse suurendamiseks mõeldud kampaaniat.

 

Projekti kestvus: veebruar 2012 – juuni 2012

 

Projekti liikmed: Jana Jukina (projektijuht), Maarja Renter, Kaisa Hansen, Annet Muru, Viktoria Jesjutina

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: