Sisustus E Kaubamajale turundusplaani koostamine

Projekti lühitutvustus: Projekti peamiseks eesmärgiks oli turundusplaani koostamine, kuid lisaks sellele tehti ka palju muid huvitavaid tegevusi. Veebruaris korraldati Sisustus E Kaubamajas meeleoluõhtu, kuhu olid kohale kutsutud kõik üürnikud ja tähtsamad kliendid. Peo eesmärgiks oli klientidele meeldiva õhtu pakkumine suupistete ja veiniga meeldiva elavmuusika saatel. Märtsis saadi valmis turundusplaaniga, mis hõlmas kõiki eesolevaid reklaamtegevusi ja üritusi 2012 aasta kohta, jäädes loomulikult ka etteantud eelarve piiridesse. Samaaegselt mõeldi välja ideid uue kodulehe kontseptsiooni kohta, kuna praegune koduleht on natuke ajale jalgu jäänud. Mais osalesid projekti liikmed Karlova päevade rongkäigul, kuhu mindi üheskoos üle 200 heeliumiga täidetud Sisustus E Kaubamaja logodega õhupalliga. Rongkäigul osalemise eesmärgiks oli Sisustus E Kaubamaja nähtavuse suurendamine ning lõbusa meeleolu tekitamine. Lisaks sellele pakuti välja ideid augustis toimuva Sisustus E Kaubamaja sünnipäevanädala pidustuste kontseptsiooni kohta.

 

Projekti kestvus: veebruar 2012 – mai 2012

 

Projekti liikmed: Taavi Jürgenson (projektijuht), Kristin Krinal, Janeli Meristo, Martin Mägi, Sander Sõna, Rait Rahu, Siim Karukäpp, Liiu Matikainen

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: