Sisustus E Kaubamajale turundusplaani koostamine

Projekti lühitutvustus: Projekti peamiseks eesmärgiks oli turundusplaani koostamine, kuid lisaks sellele tehti ka palju muid huvitavaid tegevusi. Veebruaris korraldati Sisustus E Kaubamajas meeleoluõhtu, kuhu olid kohale kutsutud kõik üürnikud ja tähtsamad kliendid. Peo eesmärgiks oli klientidele meeldiva õhtu pakkumine suupistete ja veiniga meeldiva elavmuusika saatel. Märtsis saadi valmis turundusplaaniga, mis hõlmas kõiki eesolevaid reklaamtegevusi ja üritusi 2012 aasta kohta, jäädes loomulikult ka etteantud eelarve piiridesse. Samaaegselt mõeldi välja ideid uue kodulehe kontseptsiooni kohta, kuna praegune koduleht on natuke ajale jalgu jäänud. Mais osalesid projekti liikmed Karlova päevade rongkäigul, kuhu mindi üheskoos üle 200 heeliumiga täidetud Sisustus E Kaubamaja logodega õhupalliga. Rongkäigul osalemise eesmärgiks oli Sisustus E Kaubamaja nähtavuse suurendamine ning lõbusa meeleolu tekitamine. Lisaks sellele pakuti välja ideid augustis toimuva Sisustus E Kaubamaja sünnipäevanädala pidustuste kontseptsiooni kohta.

 

Projekti kestvus: veebruar 2012 – mai 2012

 

Projekti liikmed: Taavi Jürgenson (projektijuht), Kristin Krinal, Janeli Meristo, Martin Mägi, Sander Sõna, Rait Rahu, Siim Karukäpp, Liiu Matikainen

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: