Tartu Ülikooli Turundusosakond

Projekti eesmärk: Tartu Ülikooli ja selle kolledžite brändi seotuse uuring

 

Projekti lühitutvustus: Projekti eesmärgiks oli välja selgitada abiturientide ja TÜ Kolledžite tudengite nägemus Tartu Ülikooli ja selle kolledžite ning neis pakutava hariduse omavahelise seotuse kohta.  Selle tarvis viidi läbi suuremahuline uuring, mille käigus koguti informatsiooni TÜ kolledžite tudengitelt, nende lähimaakondades õppivatelt abiturientidelt ja samuti ka abiturientidelt, kes külastasid infomessi Teeviit. Selle tarvis koostati küsitlus abiturientidele ja nii eesti- kui venekeelt kõnelevatele tudengitele. Kokku koguti andmeid 628 inimeselt, mille hulka kuulus ~20% kogu kolledžite tudengitest. Töö lõpp-projektis anti põhjalikumaks analüüsiks ka ülevaade kõrgemate õppeasutuste brändingu teoreetilisest taustast. Ülevaade erinevate TÜ kolledžite tudengite nägemustest andis palju huvitavat informatsiooni, millest Tartu Ülikooli turundusosakond saab edaspidi lähtuda oma turundusotsuste tegemisel.

 

Projekti kestvus: oktoober 2011 – veebruar 2012

 

Projekti liikmed: Ando Kiidron (projektijuht), Helerin Kukk, Kristella Kõrgesaar, Margit Partei, Elis Ruus, Laura Helena Kivi, Toomas Salu

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: