AHHAA rahvusvaheline turundus

Projekti eesmärgid:  Vene meedia analüüs,  öölaagrite reklaamimisvõimaluste väljatöötamine vene keelt kõnelevate noorte jaoks (nii Venemaal kui ka Eestis), sloganite mõtlemine Teaduspoe jaoks.

Tehtud töö: Leiti Venemaa 3 ajalehe ja 3 ajakirja, kus oleks otstarbekas Teaduskeskust AHHAA reklaamida, analüüsiti Vene trükimeedia sümboleid, värve, pilte ja sloganeid ning tehti soovitused. Töötati välja öölaagrite reklaamimisvõimalusi  vene keelt kõnelevate noorte jaoks: välja pakuti sihtgrupid, reklaamimiskanalid ja -viisid ; kujundati vormi (klassiekskursioon vs paketid) jne.  Määratleti sloganite eesmärk; töötati välja mõned näidis-sloganid; pakuti välja põnevaid tagasiside saamise lahendusi.

Grupi liikmed: Elis Ruus (grupijuht), Martin Mägi, Mariam Mtsituridze, Julia Barsukova

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: