A. Le Coq

Projekti eesmärk:  Premium Extra selgem positsioneerimine ja kampaaniategevused 2014, võimalik turunduskommunikatsioon just noorte 18-30 sihtrühmale.

Tehtud töö: Töötati ühe semestri vältel paralleelselt A. Le Coqi turundusjuhi Katrin Vernikuga. Ülesandeks oli õlu A. Le Coq Premium Extra re-launchi lihvimine ja uute ideede genereerimine, Mitme kuu töö tulemusena viidi läbi uuring, mis koosnes erinevatest kvantitatiivsetest- ning kvalitatiivsetest uurimismeetoditest. Pärast rohkete andmete analüüsimist vormistati ettevõttele umbes 30-leheküljeline raporti, mille sisuks oli õlu Premium Extra sihtgrupi mõttemaailma lahkamine.

Grupi koosseis: Edgar Voit (grupijuht), Mariliis Mähhar, Edgar Leht, Kristjan Kimmel, Krister Jaanhold, Siret Tamm

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: