Sisustus E Kaubamaja

Projekti eesmärk: Erinevate ülesannete lahendamise läbi suurendada Sisustus E Kaubamaja, Tartu suurima valikuga mööbli- ja sisustuskeskuse, külastatavust ja keskuse üürnike käivet. Sealjuures jagatakse tudengid kahte rühma, et tekitada nende vahel ka võistlusmoment.

Tehtud töö: Esimene ülesanne gruppidele oli Sisustus E-Kaubamaja turundamine. Tudengite ülesanne oli tutvuda kaubamajaga ning toota sellele olemasolevate vahenditega reklaamklipp. Lisaks tehti põhjalik analüüs kaupluste turunduslikult oluliste aspektide kohta ning lisati omapoolsed ettepanekud märgatud puuduste parandamiseks. Kõige edukamaks osutus ühe võistlusülesandena tehtud Facebooki kampaania, mille käigus tudengid said ise kätt proovida Facebooki reklaamkampaania tegemisel ning E-Kaubamaja sai Facebooki lehele juurde palju jälgijaid. Lisaks Sisustus E-Kaubamaja turundamisele said tudengid ka teisi ülesandeid AS Estiko grupi ettevõtetelt. Näiteks koostati Greete Motellile turundusstrateegia ja saadi võimalus osaleda Google Marketing Challenge’il.

Grupi liikmed: Merike Meizner (grupijuht), Heleen Pokk (grupijuht), Elis Ruus, Viktoria Jesjutina, , Karl-Kristjan Luberg, Nele Tüvi, Martin Maasik, Heleri Tamme

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: