Sisustus E Kaubamaja

Projekti eesmärk: Erinevate ülesannete lahendamise läbi suurendada Sisustus E Kaubamaja, Tartu suurima valikuga mööbli- ja sisustuskeskuse, külastatavust ja keskuse üürnike käivet. Sealjuures jagatakse tudengid kahte rühma, et tekitada nende vahel ka võistlusmoment.

Tehtud töö: Esimene ülesanne gruppidele oli Sisustus E-Kaubamaja turundamine. Tudengite ülesanne oli tutvuda kaubamajaga ning toota sellele olemasolevate vahenditega reklaamklipp. Lisaks tehti põhjalik analüüs kaupluste turunduslikult oluliste aspektide kohta ning lisati omapoolsed ettepanekud märgatud puuduste parandamiseks. Kõige edukamaks osutus ühe võistlusülesandena tehtud Facebooki kampaania, mille käigus tudengid said ise kätt proovida Facebooki reklaamkampaania tegemisel ning E-Kaubamaja sai Facebooki lehele juurde palju jälgijaid. Lisaks Sisustus E-Kaubamaja turundamisele said tudengid ka teisi ülesandeid AS Estiko grupi ettevõtetelt. Näiteks koostati Greete Motellile turundusstrateegia ja saadi võimalus osaleda Google Marketing Challenge’il.

Grupi liikmed: Merike Meizner (grupijuht), Heleen Pokk (grupijuht), Elis Ruus, Viktoria Jesjutina, , Karl-Kristjan Luberg, Nele Tüvi, Martin Maasik, Heleri Tamme

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: