TÜ ideelabor

Projekti eesmärk: Eesmärgiks on ühelt poolt mõelda välja, mida ja kuidas turunduskommunikatsiooni täpsemalt teha (veeb, Facebook, listikirjad, posterid, flaierid, üritused, meened, suhtekorraldus, POS jne) . Teisalt saab aga ka kohe praktilise ära tegemise kogemuse, sest nagu Ideelaboris kombeks – idee tuleb ka ellu viia.

Tehtud töö: Aidati Ideelaboril välja töötada uusi lahendusi kommunikatsioonitöö efektiivsemaks muutmiseks (saadikute kontseptioon, näidistiimide blogi kontseptioon, kuidas paremini Ideelabori ideid esitada tudengitele). Arutati kuidas Ideelabori hooaegade lõpuüritusi atraktiivsemaks muuta. Analüüsiti kasutatavate infokanalite tõhusust ning otsisiti uusi elektroonilisi kanaleid. Ideelabori Facebooki lehel viidi läbi fotokonkurss ja aidati koostada küsimustik uurimaks Ideelabori tuntust tudengite seas.

Grupi liikmed: Tanel Same (grupijuht), Mati Maine, Roman Lepik, Tauri Arnus

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: