TÜ ideelabor

Projekti eesmärk: Eesmärgiks on ühelt poolt mõelda välja, mida ja kuidas turunduskommunikatsiooni täpsemalt teha (veeb, Facebook, listikirjad, posterid, flaierid, üritused, meened, suhtekorraldus, POS jne) . Teisalt saab aga ka kohe praktilise ära tegemise kogemuse, sest nagu Ideelaboris kombeks – idee tuleb ka ellu viia.

Tehtud töö: Aidati Ideelaboril välja töötada uusi lahendusi kommunikatsioonitöö efektiivsemaks muutmiseks (saadikute kontseptioon, näidistiimide blogi kontseptioon, kuidas paremini Ideelabori ideid esitada tudengitele). Arutati kuidas Ideelabori hooaegade lõpuüritusi atraktiivsemaks muuta. Analüüsiti kasutatavate infokanalite tõhusust ning otsisiti uusi elektroonilisi kanaleid. Ideelabori Facebooki lehel viidi läbi fotokonkurss ja aidati koostada küsimustik uurimaks Ideelabori tuntust tudengite seas.

Grupi liikmed: Tanel Same (grupijuht), Mati Maine, Roman Lepik, Tauri Arnus

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: