Uptravel

Projekti eesmärk: kasvatada Uptraveli tuntust erinevate kampaaniate korraldamise, koostööpartnerite leidmise ja klientidega suhtlemise läbi. Samuti ülesandeks pressiteadete koostamine ja kommunikeerumine avalikkusega, meediaga. Eelmisel hooajal viidi Uptraveli jaoks turundusklubi projektina läbi põhjalik turu-uuring, mille andmeid on võimalik kõiksuguste ideede genereerimiseks kasutada.

Tehtud töö: Töötati välja ja viidi korduvalt Tartu Kaubamajas läbi ettevõtet tutvustavaid üritusi, mille eesmärgiks oli UpTravel’i tuntuse kasvatamine ja uudiskirja tellijate arvu kasvatamine. Selleks kasutati loosi, interaktiivseid tegevusi ja potentsiaalsete klientidega otse suhtlemist. Tegeleti videoturundusega, kus töötati välja internetis levitatava reisisaadete kontseptsiooni. Loodi ka süžee pilootepisoodile. Analüüsiti ja pakuti omapoolset tagasisidet ettevõtte kodulehele ja facebook’i lehele ning uuriti Uptravel’i tooteportfelli laiendamise võimalusi.

Grupi liikmed: Marti Reek (grupijuht), Anne-Mai Niit, Uku Lilleväli, Allan All, Kadri Kask

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: