Uptravel

Projekti eesmärk: kasvatada Uptraveli tuntust erinevate kampaaniate korraldamise, koostööpartnerite leidmise ja klientidega suhtlemise läbi. Samuti ülesandeks pressiteadete koostamine ja kommunikeerumine avalikkusega, meediaga. Eelmisel hooajal viidi Uptraveli jaoks turundusklubi projektina läbi põhjalik turu-uuring, mille andmeid on võimalik kõiksuguste ideede genereerimiseks kasutada.

Tehtud töö: Töötati välja ja viidi korduvalt Tartu Kaubamajas läbi ettevõtet tutvustavaid üritusi, mille eesmärgiks oli UpTravel’i tuntuse kasvatamine ja uudiskirja tellijate arvu kasvatamine. Selleks kasutati loosi, interaktiivseid tegevusi ja potentsiaalsete klientidega otse suhtlemist. Tegeleti videoturundusega, kus töötati välja internetis levitatava reisisaadete kontseptsiooni. Loodi ka süžee pilootepisoodile. Analüüsiti ja pakuti omapoolset tagasisidet ettevõtte kodulehele ja facebook’i lehele ning uuriti Uptravel’i tooteportfelli laiendamise võimalusi.

Grupi liikmed: Marti Reek (grupijuht), Anne-Mai Niit, Uku Lilleväli, Allan All, Kadri Kask

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: