Tartu Loomemajanduskeskus

Tartu Loomemajanduskeskus on asutatud 2009. aastal  ning see tegutseb ettevõtlusinkubaatorina, pakkudes loomeettevõtjatele majandusalast nõustamist ning inkubatsiooniteenust. Lisaks koordineerib keskus Tartu loomemajandust, jagades loomemajandusalast infot, viies läbi erialast täiendust pakkuvaid koolitusi ning organiseerides erinevaid sündmusi.

Mis on loomemajandus?

ARHITEKTUUR: arhitektuur, projekteerimine, sise-ja maastikuarhitektuur

AUDIOVISUAAL: film ja video, ringhääling (televisioon, raadio)

DISAIN: tööstusdisain, tootedisain, moedisan

ETENDUSKUNSTID: teater, tants

INFOTEHNOLOOGIA: meelelahutuse tarkvara

KIRJASTAMINE: kirjandus, ajakirjandus, trükised, brošüürid

KUNST: kujutav kunst, tarbekunst

MUUSEUMID: keskmuuseumid, kohalikud ning kollektsioonimuuseumid

MUUSIKA: süvamuusika, levimuusika

REKLAAM: reklaami- ja meediaagentuurid

lmk_logo1

Projektid koostöös Turundusklubiga:

 1) ANTONIUSE MOEETENDUS

Antoniuse moeetendus tuleb 2017. aastal juba viiendat korda ning toimub 9. juunil Antoniuse õuel. Moeetendus toimub vabas õhus ning kollektsioone saadab lavalaudadel live-muusika. Antoniuse õu ühendab Tartu disainereid, moeloojaid ja kunstnikke, kes esindavad erinevaid alasid ja ajastuid. Moeetenduse suunitlus on kommertslik – eesmärk on läbi etenduse ja noorte disainerite tutvustamise viia disainerid oma toodanguga ekspordini. Samuti toodete müügikanalite laiendamine Eestis (Tallinna Kaubamaja/Tartu Kaubamaja). Nendest eesmärkidest lähtuvalt toome lavale just “kantavad” kollektsioonid. Antoniuse moeetendus on nelja aastaga kujunenud tugevaks brändiks. Kuigi moeetenduse külastajate arv on piiratud tänu õue mahutavusele, siis iga aastaga on publik muutunud teadlikumaks ja eriilmelisemaks.  Tartu linna tasandil on moeetendus äärmiselt oluline. 2016. aasta osalejate ja etenduse tagasiside põhjal võib väita, et korralduslik, tulemuslik ning visuaalne pool pakub kõrgemat konkurentsi juba pikema ajalooga moeetendustele Eestis. 

Turundusklubile ülesanne: Meeskond mõtleb välja turunduskava ja hoolitseb sotsiaalmeediakanalite haldamise eest.

Tiimiliikmed: Kristi Traagel, Elin Oper, Auli Soolo

 

2) KUUL

KUUL on uus rõivabränd noortele, mis on inspireeritud kaunist Eesti loodusest. Tootevalikus on rõivaid nii meestele kui naistele, pakkudes isikupärast disaini ja võimalust samastada end ürgse ja maagilise loodusega. Rõivad on kõrgkvaliteetsest materjalist, lõikelt pikemad ja mitmeti kantavad. KUUL on mõeldud inimesele, kellele meeldib seigelda ja avastada maailma, keda köidab maagiline loodus ja rõivaste mugavus.

Projekti käigus saab kaasa lüüa KUUL brändi arengus, erinevates turundustegevustes ja andmete analüüsis. Peamiseks eesmärgiks saab olema KUULi eksportimine välismaa online- ja jaemüügi kanalitesse ning uute müügivõimaluste leidmine Euroopa edasimüüjate juures.

Tiimiliikmed: Aiki Laaneots, Marili Belitšev 

 

3) PULKDISAIN OÜ

Pulkdisain OÜ tegeleb moodulmööbli tootmisega, mis lähtub põhimõttest LOO ISE. Üldiselt disainivad disainerid kauni mööbli ja klient peab selle enda keskkonda sobitama. PULK loovmööbel annab kliendile võimaluse mööbel enda ruumidesse ise sobivalt konstrueerida. Iga riiul või kapp on pisut erinev ja erilisem. Moodulmööbel on väga multifunktsionaalne, võimaldades alusplaadile lisaks pulkadele kinnitada näiteks ka riiuleid ja kappe. Üks moodul on kui mänguväli. Mänguvälja on võimalik suurendada teiste moodulite toel. Moodulitega võib katta terve seina. Lihtsa liigutusega on võimalik elemente taustaplaadil liigutada ning sellega ruumi värskendada.

Turundusklubi ülesanded:

  • Brainstorming – kuidas turundada? Missuguseid kanaleid kasutada ja kuidas?
  • Kriitikarind – koguksime tagasisidet PULK moodulmööbli osas. Kas ja miks tekitab kahtlusi, küsimusi? Kuidas ja kus kasutaksite/kasutatakse PULK mööblit ning kuidas?
  • Turu-uuring – võimalike edasimüüjate osas Eestis, Soomes ja Rootsis.

Tiimiliikmed: Tuuli-Ann Freienthal, Keily Volkov

Advertisements
%d bloggers like this: