Story of Afterlife

Eesmärgid
Story of Afterlife sotsiaalmeedia fokusseerimine sihtturu potentsiaalsele kliendile.

Story of Afterlife II kollektsiooni ja sellega seonduva näituseprojekti võimalikult lai kajastamine sihtturu meedias.

Story of Afterlife vastu sihtriigis huvi tekitamine potentsiaalsetes agentides ja teistes koostööpartnerites.

 

Ettevõtte tutvustus: Story of Afterlife ( SOA) on uus kudumibränd, mis ühendab endas keskkonnasõbralikkuse, unikaalsuse, põnevad värvid ja mustrid ning minimalistlikud lõiked.

Turundusklubi abi soovitakse sisenemisel eksportturule: fokusseerides SOA sotsiaalmeedia sihtturule, suunates võimaliku kliendi meie veebipoodi, et saada seeläbi võimalikult suurt meediakajastust sihtriigis.

2017. aastal tuleb välja SOA II kollektsioon “Exposure”, mis uurib, kuidas rõivad mõjutavad inimese intiimset sfääri ja kuidas rõivaste abil on võimalik väljendada julgust olla haavatav ning vabadust olla sina ise. Kollektsioon on karge, mahe, pastelne, samas kergelt paljastav ja sensuaalse alatooniga, mis kudumite puhul on uudseks lähenemiseks. Kollektsiooni toetab sellega kaasnev fotode ja juttudega näituseprojekt.

Turundusklubil on võimalus teostada väljatöötatud ideed meie koostööpartneritega- videokunstnike, disainerite, graafikute, fotograafide, muusikutega ning saada kogemus keskendudes välisriigi turule. 

 

Projektijuht: Kelly Kangur

Tiimiliikmed:  Elisa Maria Saarnak, Maiko Kiis, Mark Müürsoo, Berit Lantin ja Kristiina Avik

“Story Of Afterlife grupi tegusad tudengid hakkavad see semester toimetama ja ettevõtet toetama eri tegevustes, mille eesmärgiks on toodete eksport ja soe vastuvõtt Prantsusmaal.”

%d bloggers like this: